X

background-img

Novice

Aleš Štempihar: Digitalne preobrazbe se moramo lotiti celovito, ne samo z delnimi rešitvami.

V zadnjih nekaj letih je eden od ključnih družbenih, gospodarskih in tehnoloških trendov zagotovo digitalizacija. Kako naj si digitalizacijo razlagamo iz vidika marketinga in prodaje?

Najprej bi rad poudaril, da digitalizacija že nekaj časa ni več tehnološki trend, če je v resnici sploh kdaj bila. Digitalne tehnologije namreč niso pomembne same po sebi, njihova prava moč ni v tehnoloških kapacitetah, temveč v zmožnosti spreminjanja navad in obnašanja ljudi. Med katerimi so za marketing in prodajo seveda najpomembnejši kupci. In če bi izmerili digitalno zrelost kupcev in digitalno zrelost podjetij, ki si želijo teh kupcev, bi največkrat odkrili veliko vrzel, ki jo morajo podjetja zapolniti.

Če v digitalni ekonomiji izdelke in storitve vrednotijo kupci, pri čemer kupci živijo vedno bolj digitalno življenje, potem je razumljivo, da isti kupci vedno bolj cenijo izdelke in storitve, ki so digitalni ali k njim »prihajajo« na digitalni način. »Prihajajo« ne pomeni samo, da jih na digitalni način opozorimo na naše izdelke (digitalni marketing) in da jih lahko kupijo s pomočjo digitalnih tehnologij (spletne trgovine), temveč je za marketing predvsem pomembno, da lahko z digitalnimi tehnologijami danes precej hitreje zgradimo prepoznano blagovno znamko, a jo seveda enako hitro ali še hitreje tudi zgubimo.

 

Več na https://www.propro.si/clanki/digitalizacija.html

 

Zaupale so nam že naslednje organizacije

Poslovna digitalna preobrazba

Petrol  Steklarna Hrastnik  Butan plin  Skupina Tuš  Salus  Nektar natura  A1

Numip  Turna CRMT Dukart Alpod Rogač Fortis Orač Grafex Rajbi Hermes Solutions  Trgotur

DIHS  GZS IKT Hr  SRIP Hrana  MJU  MDDSZ  Združenje Manager